Reklamační řád

I. Základní ustanovení
Reklamační řád je závazným ustanovením popisujícím podmínky, pravidla, práva, povinnosti kupujícího a prodávajícího v oblasti převzetí, vrácení a reklamace zboží. Reklamační řád se stává pro kupujícího a prodávajícího závazným okamžikem uzavření kupní smlouvy.

II. Zjevné vady při převzetí zboží
Vykazuje-li zboží při doručení do místa uvedeného kupujícím jako doručovací v objednávce zjevné vady, je Kupující oprávněn zásilku nepřevzít. V takovém případě je Kupující povinen sepsat se zaměstnancem dopravce protokol o poškození zásilky a jejím nepřevzetí. Kupující je rovněž povinen v takovém případě kontaktovat prodávajícího pomocí emailu grandhall@wwc.cz a tuto skutečnost mu oznámit. Kupující má v případě nepřevzetí poškozené zásilky nárok na poskytnutí řádného plnění v rozsahu objednávky a Prodávající se zavazuje jej po obdržení informačního emailu bez zbytečného odkladu kontaktovat a informovat o novém termínu doručení zboží.
V případě, že zásilka nevykazuje zjevné vady a je Kupujícím převzata od dopravce, avšak po jejím rozbalení jsou zjištěny vady (záměna sortimentu apod.), je Kupující povinen neprodleně, nejpozději však do tří kalendářních dnů od převzetí zásilky o této skutečnosti informovat písemně či jinou prokazatelnou formou Prodávajícího. Kupující se zavazuje poskytnout Prodávajícímu dostatečnou součinnost při identifikaci vady (např. zaslání fotografií zboží apod.). Reklamace zboží se řídí odstavcem V. a VI. tohoto Reklamačního řádu.

III. Vrácení zboží bez udání důvodů
Dle zákona 367/2000 Sb. má kupující právo odstoupit od uzavřené kupní smlouvy a to do 14 dnů od uzavření kupní smlouvy(od převzetí zboží) a i bez udání důvodů. V takovém případě je kupující povinen zboží vrátit na adresu prodávajícího po předchozí dohodě osobně či jako obyčejnou zásilku. Zboží vracené formou dobírky nebude přijato. Zboží musí být kupujícím vráceno včetně originálního obalu, musí být v bezvadném stavu, nepoškozeno, neporušeno, nepoužito, včetně všech dokladů, návodů, záručních listů, apod., a schopno další distribuce. Součástí vracené zásilky musí být kopie dokladu o koupi od prodávajícího.
V případě takto vráceného zboží bude kupujícímu prodávajícím bez zbytečného odkladu vrácena kupní cena zboží formou bezhotovostní úhrady na bankovní účet uvedený prodávajícím v písemném protokolu o odstoupení od smlouvy dle zákona 367/2000Sb. jež bude kupujícím písemně zaslán nebo předán prodávajícímu nejpozději spolu s vráceným zbožím. Protokol o odstoupení od smlouvy dle zákona 367/2000Sb. musí obsahovat tyto náležitosti:

  • datum uzavření kupní smlouvy nebo číslo objednávky
  • forma navrácení zboží
  • číslo účtu na nějž kupující požaduje vrátit kupní cenu zboží (účet musí být veden v tuzemské měně u bankovního ústavu, který je registrován v České republice)
  • nacionále kupujícího
  • datum a podpis kupujícího

V případě nedodržení podmínek pro úspěšné vyřízení reklamace nebude prodávající schopen akceptovat odstoupení od smlouvy ze strany prodávajícího a zboží bude po úhradě nákladů na přepravu opětovně zasláno kupujícímu.

V. Místo uplatnění reklamace
Reklamace vady se uplatňuje vždy v místě určeném prodávajícím pro uplatňování reklamací - reklamační adresa. Zboží je možné na reklamační adresu zaslat až po uplatnění reklamačního protokolu - viz. Článek VI. Způsob uplatnění reklamace. Pokud se kupující rozhodne reklamované zboží na reklamační adresu zaslat ve vlastním zájmu si vede tak, aby nemohlo dojít k poškození zboží během přepravy, tedy zejména použije vhodný obalový materiál, který je v souladu s požadavky zvoleného dopravce na přepravu křehkého zboží a zásilku označí příslušnými symboly. Reklamační adresou pro zboží zakoupené v internetovém obchodě grilpark.cz je:
WWC s.r.o.
(areál kovolisu)
Družstevní ulice
Ronov nad Doubravou
538 42

Tel : +420 604 488 444
Email:
grandhall@wwc.cz

UPOZORŇUJEME, že na uvedené adrese není prodejna a osobní předání reklamovaného zboží je možné pouze po předchozí domluvě v dohodnutém čase.

VI. Způsob uplatnění reklamace
Reklamace je jednostranným právním úkonem, jímž kupující zboží vytkne konkrétní vadu a sepíše reklamační protokol, v němž zejména uvede jakým způsobem se vada projevuje, datum a čas jejího vzniku, nárok z odpovědnosti za vadu, který uplatňuje. Reklamační protokol musí mít písemnou formu a mimo náležitosti vztahující se k popisu charakteru vady musí dále obsahovat nacionále kupujícího, datum a podpis kupujícího. Reklamační protokol musí být zaslán na adresu prodávajícího poštou, faxem či emailem (v případě zaslání protokolu emailem musí jít o naskenovanou kopii obsahující veškeré náležitosti reklamačního protokolu). Reklamace se považuje za uplatněnou okamžikem potvrzení přijetí reklamačního protokolu prodávajícím v případě, že reklamační protokol není prodávajícímu doručen prokazatelným způsobem.
Dokumentace vady ve formě přiložené fotografie může zjednodušit celý proces reklamace.
V případě zaslání zboží na reklamační adresu bez předchozího oznámení reklamace formou zaslání reklamačního protokolu nemůže být považováno za reklamaci a nelze zahájit reklamační řízení. Rovněž tak nelze zahájit reklamační řízení v případě, že zásilka je vrácena neúplná, nebyl předložen doklad o koupi v internetovém obchodě malvino.cz či nebyl vůbec doručen reklamační protokol.
Lhůta 30 dní pro odstranění reklamované vady zboží počíná běžet okamžikem uplatnění reklamace u prodávajícího.
V případě neschopnosti prodávajícího realizovat reklamaci ve lhůtě 30 dnů od jejího uplatnění kupujícím u prodávajícího se kupujícímu přiznávají stejná práva jako kdyby se jednalo o neodstranitelnou vadu. V takovém případě kupujícímu vzniká nárok na výměnu zboží za jiné, které je stejné nebo obdobné jakosti, kvality a druhu.
Prodávající nenese odpovědnost za vady vzniklé neodborným zacházením či nakládáním se zbožím v rozporu s příslušnými platnými předpisy.
Prodávající nenese odpovědnost za vady vzniklé během přepravy zboží zpět k prodávajícímu.

VII. Neoprávněná reklamace, zánik nároku na reklamaci
V případě neoprávněné reklamace je kupující povinen uhradit prodávajícímu náklady vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací. Nárok na reklamaci zaniká při používání zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám uvedených v dokumentaci (mezi dokumentaci se řadí i upozornění na originálním obalu k výrobku) ke zboží, nešetrným, nadměrným či neodborným zacházením, zásahem vyšší moci.

 

Vytvořte si webové stránky zdarma! Webnode